Zöld Lendület Hitelprogram néven, új, átfogó finanszírozási lehetőség érhető el a Magyar Fejlesztési Banknál (MFB).
Hétfőn kezdődik Magyarország egyik legmeghatározóbb fesztiválja, a Sziget: az idei évtől akár kamatmentes hitelre is megvehetjük a jegyüket - mutatjuk, hogyan.
Jövő héten kezdődik Magyarország egyik legnagyobb nyári rendezvénye, a Sziget fesztivál. Sokan vásárolnak jegyet elővételben, de azoknak sem kell csüggedni, akik nem tudják a teljes jegyárat kifizetni egyben, ugyanis idén először hitelből is megvehetjük a belépőnket.
Hogyan vehetjük meg a jegyünket részletre?
Az idei évben először kötött olyan megállapodást az Auchan és a Sziget, melynek keretében a fesztiválra az áruházak vevőszolgálatain is lehet jegyet váltani, ráadásul az Auchan-kártyának köszönhetően akár részletre is megvásárolhatóak a jegyek.
A jegyvásárláshoz tehát ki kell váltanunk a hitelkártyát, amit egyébként folyamatosan használhatunk, egyéb hitelkártyákhoz hasonlóan - tájékoztatta a Pénzcentrumot az Auchan. Ezzel a megoldással tehát akár "ingyenhitellel" is megvehetjük a belépőnket, csak arra kell figyelni, hogy mindig fel legyen töltve a kártyánk a megadott dátumig. Lényeges, hogy
ennek 5-10 százaléka lehet a törlesztőrészlet mértéke, de előtörlesztésre mindig van lehetőség.
A gyakorlatban ez úgy működik, hogy minden hónapban a hitelkártya keretét terhelik a törlesztőrészlettel. Ezt a negatív egyenleget határidőre feltöltve lehet gyakorlatilag ingyenes a felvett kölcsön.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Nem ma kezdődött
Évtizedes múltra tekint vissza, hogy az Auchan óbudai áruháza és a Sziget között - a fesztivál hetében - a látogatók ingáznak. Már az óbudai lakosok is megszokták, hogy egy hétig a fesztiválozóké lesz az áruház és környéke is. Az elmúlt években az áruház termékkínálatát és készletét, a takarításokat és a biztonsági intézkedéseket is az egy hétre megváltozott vásárlókörhöz igazította. Az áruház felkészülten várja mindig a fesztiválozókat (sátrakkal, hálózsákokkal).
Az áruházlánc emellett a lakosság tájékoztatásában is szerepet vállalt: az óbudai áruházban - heteken keresztül a Szigetet megelőzően - fontos és hasznos információkat juttat el a Sziget Szervezőiroda a lakosság számára, naponta több ezer érintett lakost elérve.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








