A Tap to Pay funkcióval a kereskedőknek mindössze egy iPhone-ra és a GP tom alkalmazásra van szükségük ahhoz, hogy kártyás fizetéseket fogadjanak el.
A VOLT Fesztiválon tavalyhoz képest kétszeresére nőtt a PayPass kártyák forgalma, illetve az ilyen bankkártyákkal történt fizetések darabszáma is
A legnagyobb hazai fesztiválok, így például a Gourmet, a VOLT, a MasterCard Balaton Sound vagy a Sziget már 2011 óta készpénzmentesek.
A rendezvények hivatalos fizetőeszközei − a fesztiválkártyák mellett − a PayPass típusú bankkártyák, melyek gyors és egyszerű készpénzmentes fizetést biztosítanak, hiszen fizetéskor csupán hozzá kell érinteni őket a kártyaolvasó terminálhoz. Amennyiben a kártyabirtokosok elviszik magukkal PayPass kártyájukat a rendezvényekre, fesztiválkártyát sem szükséges kiváltaniuk, hiszen a már meglévő MasterCard vagy Maestro egyérintéses kártyájukkal a fesztiválokon ugyanúgy fizethetnek, mint a hétköznapi vásárlásoknál.
A PayPass fizetés a készpénznél biztonságosabb és praktikusabb: elég arra gondolnunk, hogy a bankkártyák elvesztés esetén azonnal letilthatóak, fizetéskor nem is kell őket kiadnunk a kezünkből, és nem lehet kétszer lehúzni ugyanannak a vásárlásnak az ellenértékét még akkor sem, ha valaki tévedésből többször is odaérinti a kártyát a leolvasó terminálhoz. A tranzakciókról továbbá a kártyabirtokosok sms-értesítést kérhetnek, így nyomon követhetik az egyenlegüket.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








