A budapesti Közlekedési Központ (BKK) szerint 2016 lehet a dugódíj bevezetésének legkorábbi reális időpontja - írja a Napi Gazdaság.
A lap hétfői számában a BKK-ra hivatkozva ismertette, hogy a behajtási díj bevezetése előtt mindenképpen szükséges a közösségi közlekedés hálózatának fejlesztése, amely a tervek szerint 2015-ig befejeződik; a szükséges P+R infrastruktúra pedig leghamarabb 2016-ra épülhet ki.
A dugódíj bevezetésével kapcsolatban már volt előzetes egyeztetés a főváros vezetése és az Európai Bizottság között, ám részletes tárgyalásra és uniós állásfoglalásra csak az előkészítési munkák előrehaladása és érdemi városvezetői döntések után lehet számítani - olvasható a lapban.
Tovább csúszhat a Gellért és a Rác fürdő újranyitása: ez az új céldátum, ha végre megkapják a hitelt
A gyógyfürdők 60 millió eurós hitelkérelmét ugyan elutasította a kabinet, de a felújítások előkészítése ennek ellenére folytatódik.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








