Jövőre kezdi meg az új jegyautomaták telepítését és üzembe helyezését a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) a fővárosi megállókban, és egy automata kapurendszert is tesztelni kezdenek egy metróállomásokon.
György István városfejlesztésért felelős főpolgármester-helyettes az erről szóló, a Fővárosi Közgyűlés szerdai ülésén tárgyalt és elfogadott előterjesztésében úgy fogalmazott: ezzel együtt megkezdődött az új tarifarendszer és a termékstruktúra előkészítése is.
Jelezte továbbá, hogy ez év végén és a jövő év elején több hónapos tesztüzem lesz, amelynek keretében az automatikus ki- és beléptetőkapukat próbálják ki egy kijelölt metróállomáson.
Az előterjesztés taglalja azt is, hogy a költség-haszon elemzés és a megvalósíthatósági tanulmány elkészítése még hátravan, és a projekt várhatóan a nagyprojekt kategóriába esik, mivel annak becsült összértéke meghaladja majd az 50 millió eurót. A finanszírozásról a BKK tárgyalásokat folytat az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bankkal (EBRD), az Európai Beruházási Bankkal (EIB) és több magyar kereskedelmi bankkal is.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








