Jól mennek a kempingek a Balatonnál és a gyógyfürdők közelében, s egyre több a beruházás is - a turisztikai ágazat tehát kezd kijönni a válságból - írja a Világgazdaság.
A napilap által megkérdezett kempingesek azt állítják, hogy a '70-es évek hőskora után újra divat lett idehaza kempingezni. Ebben szerepe van a válságnak, az elmúlt hetek kánikulájának, de vonzzák a vendégeket a fesztiválok is. A hazai gyógyfürdők területén vagy azok közelében lévő kempingek forgalma is kiegyensúlyozott vagy növekszik. Most a nyári időszakban teltházzal üzemelnek a balatoni kempingek. Nem véletlen az sem, hogy országszerte rengeteg a felújítás, modernizálás.
"Megéri új kempinget nyitni vagy bővíteni, főleg termálfürdők mellett, mert sok a visszatérő nyugdíjas vendég, akik akár 2-3 hónapot is maradnak" - mondta a napilapnak Mórocz Imre, a Magyar Hagyományos Kemping Klub elnöke. Szerinte a magyar családok esetében megfigyelhető, hogy sokan közülük korábban welness-szállodába mentek, most viszont olcsósága miatt inkább a kempinget választják.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








