A fapados járatok látványosan felpörgették az elmúlt években a légi közlekedést: az utasok szívesen repülnek olcsón, egy kis kényelmetlenségért - például a szűkös ülésekért- cserébe. Persze vannak olyan légitársaságok, akik pont ezekkel a kényelmetlenségekkel szállnak szembe - igaz, több millió forintot is fizethetünk az utazásért.
Menetrendszerinti repülőjáratokon soha nem látott luxust kínál utasainak a Singapore Airlines. A légitársaság Airbus A380-as repülőgépein gyakorlatilag privát lakosztályokban utazhatnak azok, akik megengedhetik maguknak a meglehetősen magas jegyárakat.
A privát lakosztályokban természetesen senki és semmi nem zavarhatja az utazókat, a kényelmet az állítható ülések és a saját TV-készülék mellett a személyre szabott kiszolgálás, a gurmet-éttermi menük és a speciálisan felkészített hostessek garantálják. A lakosztályok percek alatt hálószobákká alakíthatók, az ágyak természetesen az ablak mellett kaptak helyet.
Az új járatok talán legnagyobb különlegességei a párok számára fenntartott kétszemélyes hálószobák, melyek leginkább elegáns szállodai szobákra, vagy egy luxushajó elegáns lakosztályára emlékeztetnek.
Az égi luxusnak természetesen ára is van: a New York- Szingapúr útvonalon 15 ezer dollárt, azaz 3,5 millió forintot kell fizetni egy ilyen lakosztályért. Összehasonlításként: a turistaosztályokon ennek az összegnek már a tizedéért is lehet helyet foglalni.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom