Új országmárka bevezetésén dolgozik a Magyar Turizmus Zrt.: legújabban a felszín alatti vizek országa lettünk - írja a Népszabadság.
Az országmárka célja az utazási kedv felkeltése, egyfajta sajátos hangulat közvetítése. Ezt a cél szolgálja például az az országimázsfilm, amit a repülőjáratokon is vetítenek. Mindemellett fontos, hogy legyen egy jól megjegyezhető, azonosítható országmárka, ami előbb-utóbb minden külföldi számára egyet jelent Magyarországgal. A kormány szakértői által az Új Széchenyi Tervben ez a turisztikai marketing, amit a Gyógyító Magyarország fejezetben foglaltak össze. Lényege az a felbecsülhetetlen értékű gyógyvízkincs, ami különleges turisztikai értékkel, pontosabban vonzerővel ruházza fel országunkat.
A felszín alatti vizek országa mint márka a legújabb a marketingfőcsapásban. Horváth Gergely, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója a lapnak elmondta: termékből márkát faragni nagyon lassú munka, ráadásul a sikerhez mindenki részvételére szükség volna, a BKV-ellenőrtől kezdve a gyógyfürdő pénztárosáig.
Brutál áremeléssel robban a szezon a Balatonnál: 28 százalékkal is drágább lehet a nyaralás 2024-ben
Tavalyhoz képest átlagosan 10 százalékkal emelkedtek a szállásárak a Balatonnál. A szállástípusok közül leginkább a panziók drágultak.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Orbán Viktor: idén lezárhatjuk a nyugati civilizáció egy dicstelen korszakát
- Szlovákia: a szamárköhögés nyugatot, a sárgaság keletet "választotta"
- Nem jár a budapesti 2-es metró egy szakaszon
- Újabb terelésekre kell figyelniük a ferihegyi reptérnél közlekedőknek
- Ledöbbentek a méhészek az idei tavaszon
- Veteránautós esemény jön Esztergomban