Tavasszal kezdődhet a Gyulai Várfürdő fejlesztése, az uniós támogatással megvalósuló beruházás során bő egy esztendő alatt 6.400 négyzetméteres élményfürdőt alakítanak ki - jelentette be Görgényi Ernő polgármester szerdán a békési városban.
A turisztikai beruházás kivitelezőjét nyílt közbeszerzési eljáráson választották ki. A tervek szerint 2013 májusára befejeződő beruházást nettó 2,029 milliárd forintért vállalta a konzorcium - tette hozzá a polgármester.
Boros László Attila, a Gyulai Várfürdő igazgatója elmondta, a fedett élményfürdő kialakításától, amely a jelenlegi 5 ezer négyzetméteres vízfelületet 900 négyzetméterrel növeli, a vendégszám szezonális ingadozásának csökkenését várják.
Az új részlegben élménymedencék, három csúszda, szauna világ, két száraz játszótér, vízesések, mélyvízi trambulin várja majd a látogatókat. A fejlesztés célja a fürdő vendégkörének szélesítése a fiatal, illetve a kisgyermekes látogatókkal - tudatta a szakember.
A Gyulai Várfürdő évente mintegy 500 ezer vendéget fogad, a fejlesztéstől öt éven belül a látogatószám 100-120 ezres növekedését várják. A nyári időszakban jelentős a Romániából érkező turisták aránya, a hétvégeken a 75 százalékot is elérheti, télen azonban jellemzően a társadalombiztosítási beutalóval érkező, gyógyászati kezeléseken résztvevő idősek látogatják a fürdőt - mondta az igazgató.

Ez kellett még a hosszú hétvége előtt: lehalt a fizetési rendszer, nehézkes a jegyvásárlás utazáshoz
Akadozik az OTP Simple kártyás fizetés a MÁV-alkalmazásban és az Elvira-rendszerben, a szolgáltató megkezdte a hiba elhárítását
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


