Újraindulhat a közösségi kerékpáros közlekedés rendszerének (BuBi) projektje Budapesten - döntött a közgyűlés 19 igen, két nem szavazattal, 9 tartózkodás mellett.
György István városüzemeltetési főpolgármester-helyettes javaslata szerint a Parking Kft.-től a projekt átkerül a Budapesti Közlekedési Központhoz, illetve a főváros vállalja az uniós támogatású projekt önrészének biztosítását. Az európai közösség 900 millió forintot ad a projektre. Az úgynevezett BuBi olyan alternatív közösségi közlekedési szolgáltatás lenne, amely lehetőséget biztosítana a kerékpáros közlekedésre azok számára, akik nem tudják a saját biciklijüket használni.
A projekt lényege, hogy egymástól átlagosan 560 méter távolságra lévő 74 helyszínen összesen több mint 1000 kerékpárt lehetne kölcsönözni. A kerékpárok leadása az automata gyűjtőállomásokon önkiszolgáló módon történhet bankkártya/hitelkártya, chipkártya, illetve mobiltelefon használatával.
Ezzel párhuzamosan a BKK egyéb, kerékpározást támogató fejlesztésekbe is belekezdett, ilyen a közterületi kerékpártámaszok létesítése, a közlekedési hálózat korrekciója, a belvárosi kerékpárútvonalak bővítése és a jelzőlámpás csomópontok közlekedési rendjének "kerékpárbarát" áthangolása.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








