Az Újvidékhez tartozó péterváradi várban az idén tizedik alkalommal szervezik meg a fesztivált, és ezúttal is több tízezer látogatóra számítanak a szervezők. Az Exit Village névre keresztelt sátortáborba hétfőn már be is költöztek az első lakók.
Akárcsak a korábbi években, a tábor lakóinak többsége ezúttal is angliai, a szervezők arra számítanak, hogy az idén első ízben azonos számban érkeznek majd külföldi és szerbiai fesztiválozók.

Az Újvidék - Biztonságos város akciósorozat keretében nemrégiben harminc térfigyelő kamerát is felszereltek a péterváradi várban, ezekkel követik majd a tömeg mozgását. A videórendszer - amely közvetlenül a rendőrség központjába továbbítja a képeket -, valamint az ingyenes internet-hozzáférés megteremtése a várban 40 millió dinárjába került a városnak.
A fesztivál négy napja alatt fellép például az elektronikus zenét játszó brit The Chemical Brothers és a Does It Offend You, Yeah?, továbbá a rockzenét játszó, szintén brit The Horrors, a francia elektronikus zenét képviselő SebastiAn és a német Boys Noize.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








