Megkezdődött a visszaszámlálás a 2010-es UEFA Champions League döntőjéig. Amíg az FC Bayern és az FC Internazionale még csak készülődik, hogy május 22-én Madridban megmérkőzzenek a kupáért, addig az európai futballrajongók már most tudhatják, hogy a mindent eldöntő összecsapás számukra is újszerű élményt tartogat. Az UEFA Champions League történetében a szurkolóknak most először van lehetőségük arra, hogy személyesen is kivegyék részüket a döntőből - köszönhetően a versenysorozat 2009-2012 közötti együttműködő partnere, az UniCredit Csoport kezdeményezésének.
A bajnokság hagyománya szerint a trófea ünnepélyes átadásakor a bajnokcsapatra konfettizápor hullik. Az UniCredit Csoport ebből az eredeti konfettiből küld az első 50 000 szurkolónak, aki regisztrál ezért a megfizethetetlen "emléktárgyért". Regisztrálni 2010. április 27. és május 23. között lehet a www.get-your-part.eu címen.
A weboldalon minden információ megtalálható arról, hogyan lehet szert tenni az eredeti bajnoki konfettire, illetve ugyanitt két kisfilm is megtekinthető, melyek ízelítőt adnak az ünnepélyes konfettiszórás hangulatából. Az eredeti konfettiket közvetlenül az esemény után összegyűjtik, majd a szerencsés szurkolók postán kapják meg egy igazolással, valamint a kupa átadását megörökítő fotóval együtt.

A kezdeményezés célja, hogy a futball szerelmesei szerte Európában közelebb kerülhessenek a versenysorozathoz, és maguk is részesei lehessenek. Az UniCredit Csoport ugyanezzel a szándékkal mutatja be minden szezon elején az UEFA Champions League Trophy Tourt, aminek keretében elhozza a kupát az európai nagyközönséghez. A Trophy Tour tavaly szeptemberben indult Milánóból, majd folytatta útját Horvátországba, Magyarországra, Romániába és Bulgáriába. A nyár elteltével pedig új városokat érint az izgalmas rendezvény.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








