Hosszú előkészítés után elrajtolhat a Zala Zöld Szíve Egyesület "Vizek hátán, dombok ölén, bunkerek mélyén" nevű turisztikai programja - írja a Napi Gazdaság.
Az egyesület a Leader program keretében 121 millió forint értékű támogatást kapott a projekthez. A tervek szerint a természetjárást és a murai vadvízi evezést bunkertúrákkal szeretnék kombinálni. Páka környékén helyreállítanak négy bunkert és a lovászi légoltalmi pincét, de a tervek között az is szerepel, hogy néhány nagyobb létesítményt szállás-, illetve táborhellyé alakítanak át.
Az 1950-es években épített védelmi rendszer teljes egészében sosem készült el, ám a bunkerek döntő többsége ma is áll. Az egyesület reményei szerint a rendbe tett erődítmények, illetve a hozzájuk kapcsolt programok több ezer látogatót csábíthatnak a térségbe évente.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








