A Hotels.com felmérése szerint a nők viselik a nadrágot, amikor a nyaralás tervezéséről van szó, ám a férfiak állják a költségeket. A hölgyek rendkívül bizalmatlanok partnerük szervezési képességeit illetően, bő harmaduk kizárólag önállóan kívánja ellátni ezt a feladatot.
A férfiak szervezni, a nők fizetni nem szeretnek
A kutatás adatai alapján a párkapcsolatban élő férfiak mindössze 12 százaléka vállalja a szervező szerepet a vakációk tervezése során, a nőknek pedig csupán 7 százaléka vallotta azt, hogy szívesen finanszírozzák a felmerülő költségeket.
A nőké a döntő szó
A hölgyek 43 százaléka még akkor is ragaszkodik ahhoz, hogy övé legyen a végső szó a szálláshely kiválasztásakor, ha egyébként nem vállalják a felelősséget az utazás szervezéséért.
A kutatás azt is kiderítette, hogy a jövőbeni menyasszonyok 9 százaléka egyedül tervezi meg a tökéletes nászutat, a nők 35 százaléka pedig egyáltalán nem bízná az álomutazás megszervezését a partnerére. Ezzel szemben a férfiak 76 százaléka vallotta azt, hogy akár teljes egészében a feleségükre/barátnőjükre bíznák a vakáció minden egyes pontjának a szervezését.
JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
Az egyedülállók is bizalmatlanok
A tanulmányban az egyedülálló nők 69 százaléka sziklaszilárdan jelentette ki, hogy a későbbiek során sem bízná jövőbeli partnerére az úti cél kitalálását és a szálláshely lefoglalását. A hölgyek 10 százaléka pedig azt állította, vitával végződtek azok a nyaralások, amikor a partnerüket bízták meg a szervezési feladatokkal.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








