A németországi pilótákat tömörítő szakszervezet, a Vereinigung Cockpit a Germanwings pilótáit sztrájkra buzdította a 2010. február 22-25. közötti időszakban. Ezzel kapcsolatban a Budaepstről is repülő Germanwings az alábbi közleményét juttatta el szerkesztőségünkbe.
A Germanwings számol a sztrájk légi forgalomra gyakorolt következményeivel, és sajnálatát fejezi ki, hogy ennek hatását az utasok érezhetik. A Germanwings helyettesítő menetrendet készített elő, amelyet folyamatosan aktualizál a társaság honlapján.
Azon utasok számára, akik a sztrájk idejére megvásárolt repülőjegyüket módosítani szeretnék, a Germanwings egyszeri díjmentes átfoglalási lehetőséget kínál egy másik Germanwings-járatra. Ennek feltétele, hogy az eredeti járatra tervezett repülőjegy foglalása 2010. február 16-án 23:59-ig megtörtént legyen, hogy az új utazási dátum 2010. március 25. előtti időszakra vonatkozzon, és hogy a járat indulási helye és célállomása változatlan maradjon.
A Germanwings call center Magyarországról a következő telefonszámon érhető el: 06-91-110-110. A telefonszám nem minden telefonhálózatból érhető el, és emelt díjas. Szerkesztőségünket úgy tájékoztatták, hogy a mobil hálózatokból hívható, a hívás díja pedig 105 forint percenként.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








