A magyarok a receszszió idején sem mondanak le a síelésről, legfeljebb kompromisszumokra hajlandók.
A síutakra szakosodott irodák tavaly is kiemelkedő szezont zártak, az idén is jó idénnyel számolnak. Az utazók rövidebb időre mennek vagy olcsóbb szállást választanak, de a sípályák minőségéről nem mondanak le.
A legkedveltebb sícélpontnak továbbra is Ausztria és Szlovákia számít, előbbi esetében Steiermark és Salzburg a legnépszerűbb. Az utazási irodák forgalmában egyre nagyobb szerepet kapnak a közvetlen szervezők által (iskolai, egyetemi sítúrák, közös munkahelyi síelések, bulitúrák) létrehozott csoportok.
A foglalási idők viszont egyre rövidülnek, egyre többen alig néhány nappal indulás előtt próbálnak maguknak szállást találni.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








