A debreceni Magyar Járműtechnikai Zrt. 12 méteres szóló és 18 méteres csuklós buszát a Pekingtől hetven kilométerre lévő Pacsou városban gyártják a jövőben -írja a Világgazdaság.
A technológiatranszfer -melyet a magyar fél a kínai Jing Long Automotive vállalattal kötött- eléri a hatmillió eurós értéket.
Az eddig 20 millió euróba kerülő új gyárban 2011 szeptemberében kezdődhet meg az Euro 4-es diesel és az Euro 5-ös gázüzemű motorokkal ellátott járművek összeszerelése, amelyekből a tervek szerint évente 5-6 ezer hagyja el az üzemet. Addig is helyi alkatrész-beszállítókat keresnek, igaz, a győri Hydra-Flex Kft. is közöttük lesz.
Pacsouban létrehoztak egy kutató-fejlesztő központot is, ahol a pekingi Csinhua Egyetem és a győri Széchenyi István Egyetem megállapodása alapján az elektromos motorral szerelt alacsony padlózatú városi buszokat tervezik majd.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








