Az elmúlt években jelentősen megnőtt a benzinkutakon a fizetés nélküli elhajtások esete. Mivel a szabálysértés nem a rendőrség ügye, és a kamerák sem sokat segítenek, a kutasok tehetetlenek - írja a Világgazdaság.
Évente akár egymilliárd forinttal is megkárosíthatják a fizetés nélkül tankolók a benzinkutasokat, melynek az az oka, hogy 2007. június 1-je óta a 20 ezer forint alatti elkövetések nem számítanak már bűncselekménynek, így a rendőrség ki sem megy már a helyszínre. Ezek az esetek alapvetően már az önkormányzat hatáskörébe tartoznak.
Az Agip Hungária Zrt.-nél például évi több tíz milliós kár keletkezik emiatt. A Shell nem mondott számokat ezügyben, az OMV Hungária Kft. központi biztonsági intézkedéseket hozott, és videórendszert épített ki. A Mol is megerősítette, hogy előfordulnak ilyen lopások a hálózatánál.
A profi elhajtók azonban a kamera ellen is védik magukat: rendszám nélküli, lopott, vagy piszkos rendszámú autóval érkeznek, és ellenzős sapkát viselnek, hogy ne lehessen őket beazonosítani.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








