Július 23-26. között a Budai Várba költözik a száguldó cirkusz különleges hangulata. A Forma 1 Magyar Nagydíjat beharangozó és figyelemmel kísérő rendezvény, rendkívüli élménynek ígérkezik július 23. és 26. között. Várhatóan megremegnek majd az ódon falak, amikor elszabadulnak a lóerők, karnyújtásra kerülnek a neves versenyzők és ígéretes programok egész sora várja a sportág rajongóit és a látványos kikapcsolódásra vágyó látogatókat!
Természetesen az óriás led falakon nyomon követhetik majd a vendégek a mogyoródi futam történéseit, de helyet kap itt a gasztronómia, a kultúra, és a szórakozás is. Az esemény magas presztízse garantált, mindenképpen nagyszerű lehetőség azoknak is közelebb kerülni ehhez a nagyszerű sporteseményhez, akik eddig csak a televízión keresztül voltak részesei a Magyar Nagydíjnak.
A világszintű esemény névadó szponzora az Európa szerte és hazánkban is rendkívül dinamikusan fejlődő vásárlói közösség magyarországi képviselője, a Lyoness Hungary Kft. "A Hungaroring Fest ötvözi mindazokat a nemzetközi és hazai értékeket, amelyek a LYONESS Hungary Kft. számára is kiemelt jelentőséggel bírnak, hiszen cégünk is épp ilyen lelkesen és erőfeszítéseket nem sajnálva igyekszik megfelelni a piaci igényeknek, elvárásoknak. - mondta a keddi sajtótájékoztatón Kocsis Sándor, a cég ügyvezető igazgatója. - "A Lyoness Gyermek és Család Alapítvány munkáját, illetve ezáltal a hátrányos helyzetben lévő gyermekek képzését kívánja elősegíteni az a karitatív kezdeményezés is, mely a rendezvényen regisztrált új ügyfelek után, 20 forintot utal, az Alapítvány számlájára.
Az esemény névadó szponzorációjának létrejötte a Quality Media Group munkáját fémjelzi, akik a főtámogatói kontraktus megszervezésén túl, a Lyoness Hungaroring Fest kiemelt online média támogatói is.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








