A japán autóóriás szeretné kiaknázni az amerikai autópiacon kiaknázatlan réseit, melyeket főként a kiskategóriás autókínálat szűkösségében és a tisztán dízel meghajtású motorok hiányában lát. A Nissan ezért szeretne egy 10 000 dollárnál (1,8 millió forintnál) alacsonyabb árral rendelkező "kisautóval" megjelenni az amerikai piacon.
A Nissan azonban nem az egyetlen, aki érzi az egyre növekvő olajárak okozta fordulatot, az piaci részesedésének megtartásáért küzdő General Motors gyártósorairól is kigördült már összesen 7300 dollárba (1,318 millió forintba) kerülő kisautó, azonban jelenleg ez a modell csakis Ázsiában elérhető.
A Nissan partnere, a francia Renault már forgalmaz Európában 10 000 dollárnál kisebb értékű autókat, és a Nissan-Renault közösen keresi a lehetőséget Indiában összesen 2500 dolláros (451 275 forintos) gépjárművel gyártásának megindítására.
A Nissan vezérigazgatója, Carlos Ghosn emellett azt is bejelentette, hogy az autógyár szeretne a következő három éven belül piacra lépni az Egyesült Államokban egy tisztán dízel meghajtású gépjárművel, mely véleménye szerint a környezetvédelemre és a hatékonyságra egyre nagyobb hangsúlyt fektető fogyasztók körében nagy az igény erre a típusra.
Bár a hatékonysággal kapcsolatos kérdésekre nem tudott választ adni Ghosn, annyi bizonyos, hogy a jelenleg forgalomban lévő dízelmotorok általában kisebb fogyasztással rendelkeznek, mint benzines társaik.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó
- Visszalép Vitézy Dávid javára Brenner Koloman
- Szijjártó Péter: a BAT 60 milliárd forintos beruházása 450 új munkahelyet teremt
- Hatnapos munkahét vár a Samsung vezetőire
- Saját választási törvényt fogadott el a boszniai Szerb Köztársaság
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök