Az Eurostat által készített felmérés szerint Máltában regisztrálták a legkevesebb halálos kimenetelű balesetet, a 2004-es adatok szerint egymillió személyautóra vetítve 61 haláleset történt.
Kelet-Európában már kevésbé biztonságos utakon közlekedhetünk, nálunk egymillió személyautóra vetítve 458 haláleset történt 2004 során, így a 27 tagállam közül a hatodik helyen a magyar utak végeztek. A legrosszabb a helyzet Lettországban, Romániában, Litvániában és Szlovákiában. A csúcsot Lettország tartja, egymillió autóra vetítve 752 halálos balesettel.
Málta mellett a legbiztonságosabb utakkal Svédország, Nagy-Britannia, Hollandia és Németország büszkélkedhet. Az EU-régiók közül a legbiztonságosabbnak az észak-nyugati területek bizonyultak.
Az Eurostat jelentése kiemelte, az 1994-es és 2004-es adatok összevetésével kiderül, az utak biztonságának tekintetében mindegyik országban szignifikáns javulást tapasztaltak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








