On-line autószalon kínál kedvezményes áron autókat. A tavaly alakult társaság honlapján található virtuális szalonban az értékesítés úgy zajlik, hogy érdeklődésre az üzletkötő személyesen megkeresi az ügyfelet, s ha megkötik a vásárt, házhoz szállítják a kocsit - írja a Világgazdaság.
Az on-line szalonok alapvető stratégiája, hogy több márkakereskedővel állnak kapcsolatban, akiknek a legtöbb esetben megéri lemondani az árrésről annak érdekében, hogy "megszabaduljanak" készleten álló autóiktól. Ráadásul, ha így növelni tudják az importőrtől történő beszerzést, még bónuszt is kaphatnak.
Ugyanakkor kétséges, hogy mennyire lesz sikeres a netes szalon, mivel egyes kocsikra nem jár szervizelési kedvezmény sem, amit a márkakereskedőknél viszont biztosítanak. A márkakereskedők vélekedése szerint minden kereskedésben "simán" kapnak 4-5 százalékos kedvezményt a vásárlók, illetve gyakori a több százezres kedvezményes akció is.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








