On-line autószalon kínál kedvezményes áron autókat. A tavaly alakult társaság honlapján található virtuális szalonban az értékesítés úgy zajlik, hogy érdeklődésre az üzletkötő személyesen megkeresi az ügyfelet, s ha megkötik a vásárt, házhoz szállítják a kocsit - írja a Világgazdaság.
Az on-line szalonok alapvető stratégiája, hogy több márkakereskedővel állnak kapcsolatban, akiknek a legtöbb esetben megéri lemondani az árrésről annak érdekében, hogy "megszabaduljanak" készleten álló autóiktól. Ráadásul, ha így növelni tudják az importőrtől történő beszerzést, még bónuszt is kaphatnak.
Ugyanakkor kétséges, hogy mennyire lesz sikeres a netes szalon, mivel egyes kocsikra nem jár szervizelési kedvezmény sem, amit a márkakereskedőknél viszont biztosítanak. A márkakereskedők vélekedése szerint minden kereskedésben "simán" kapnak 4-5 százalékos kedvezményt a vásárlók, illetve gyakori a több százezres kedvezményes akció is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


