Aki nem tart otthon valamilyen háziállatot, nehezen tudja elképzelni, hogy egy kisállat mennyire hozzá tud nőni a gazdihoz, s lassanként a család szeme fényévé válik. A gazdinak azonban évről évre magas költségei jelentkezhetnek az állattartással kapcsolatban.
Az Egyesült Királyságban elsőként 100 százalékosan online autóbiztosításokat kínáló swiftcover.com legújabb termékét, a háziállat-biztosítást vezette be honlapján. A britek bőkezűnek bizonyulnak kisállataikkal kapcsolatban, 3,5 milliárd fontot tesz ki évente az összes költség, ami felmerül a kis kedvencekkel kapcsolatban.
Az állatorvosi költségek átlagosan 230 fontot tesznek ki látogatásonként, azonban a szigetországban hétből csupán egy gazdi rendelkezik biztosítással. A swiftcover.com új terméke a kutya- illetve macskatartók számára már akár 45 fontos éves díjért is elérhető, a biztosítás sérülés és betegség ellen is védelmet nyújt. A körültekintő gazdik háromféle csomag közül is választhatnak: a bronz, ezüst és arany csomag 1 000 - 1 500 fontos kártérítési összeget kínál az állatorvosi költségek fedezésére.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.