Az autóeladások csökkenése ellenére egyre magasabb az igény a presztízsmárkák iránt, egyre keresettebb az Aston Martin, Lamborghini, Ferrari, Maserati, illetve a Bentley - írja a Napi.
Már Magyarországon is beszerezhetőek az olyan presztízsmárkák, mint az Aston Martin, Lamborghini, Ferrari, Maserati, Bentley. A vásárlók választásában kiemelkedően fontos a márkanév, és az ehhez kapcsolódó életérzés szerepe.
Szűcs Barna, a luxusautók eladására specializálódott Rózsadomb Autó Kft. ügyvezetője elmondta, hogy a 2004-es csúcs óta kis mértékben visszaesett a kereslet, de még így is évente 6-8 Bentleyt, 3-4 Lamborghinit, illetve Aston Martint értékesítenek. A kizárólagos magyarországi importőr Warm Up Kft. idén 15 Ferrarit és 20 Maseratit adott el.
A Rózsadomb Autó kívánságra bármilyen autót be tud szerezni, ha nincs extra kívánság, akár egy hét alatt, köszönhetően a jó külföldi kapcsolatoknak. A márkakereskedőtől megrendelt Ferrarira akár több mint 1 évet, a Maseratira 3-4 hónapot kell várni.
Vérten Sándor, a Porsche Hungária kommunikációs igazgatója szerint is egyre nagyobb a luxusautók iránti igény. Ők évente néhány Lamborghinit és Bentleyt is értékesítenek. Az autókra garanciát vállalnak, amely komoly előnyt jelent a szürkeimportból számrazó járművekkel szemben.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








