Életérzés és presztízs - egyre többen akarnak luxusautót

Pénzcentrum
2006. november 2. 11:00

Az autóeladások csökkenése ellenére egyre magasabb az igény a presztízsmárkák iránt, egyre keresettebb az Aston Martin, Lamborghini, Ferrari, Maserati, illetve a Bentley - írja a Napi.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.

Már Magyarországon is beszerezhetőek az olyan presztízsmárkák, mint az Aston Martin, Lamborghini, Ferrari, Maserati, Bentley. A vásárlók választásában kiemelkedően fontos a márkanév, és az ehhez kapcsolódó életérzés szerepe.

Szűcs Barna, a luxusautók eladására specializálódott Rózsadomb Autó Kft. ügyvezetője elmondta, hogy a 2004-es csúcs óta kis mértékben visszaesett a kereslet, de még így is évente 6-8 Bentleyt, 3-4 Lamborghinit, illetve Aston Martint értékesítenek. A kizárólagos magyarországi importőr Warm Up Kft. idén 15 Ferrarit és 20 Maseratit adott el.

A Rózsadomb Autó kívánságra bármilyen autót be tud szerezni, ha nincs extra kívánság, akár egy hét alatt, köszönhetően a jó külföldi kapcsolatoknak. A márkakereskedőtől megrendelt Ferrarira akár több mint 1 évet, a Maseratira 3-4 hónapot kell várni.

Vérten Sándor, a Porsche Hungária kommunikációs igazgatója szerint is egyre nagyobb a luxusautók iránti igény. Ők évente néhány Lamborghinit és Bentleyt is értékesítenek. Az autókra garanciát vállalnak, amely komoly előnyt jelent a szürkeimportból számrazó járművekkel szemben.

A legfontosabb hírek, a napi hírzaj nélkül.
Elindult a Pénzcentrum heti hírlevele, a Turmix.
NAPTÁR
Tovább
2021. december 4. szombat
Borbála, Barbara
48. hét
December 4.
A cookie napja
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?