A Meta újabb lépéssel terelheti a felhasználókat a Meta Verified előfizetés felé.
Világszerte több mint 17 milliárd IoT eszköz van használatban. Ezek között számos olyan háztartási termék található, melyek folyamatosan adatot gyűjtenek a felhasználókról, ezért ezen eszközök jelentős kiberbiztonsági kitettséget jelentenek.
Az IoT-eszközök (Internet of Things) olyan "intelligens" elektronikai eszközök, amelyek képesek beépített érzékelőkkel adatokat gyűjteni, illetve információkat - internet alapú hálózaton - egy másik eszközzel megosztani. Ide tartoznak a fogyasztói eszközök (pl.: okosórák, okosizzók, robotporszívók), az okosmérők, a napelemes rendszerek inverterei, a hálózati eszközök, továbbá az ipari vezérlő rendszerek - áll a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatóságának közleményében.
Az IoT-eszközök nemzeti kiberbiztonsági tanúsítási rendszeréről szóló 10/2024. (VIII.8.) SZTFH rendelet célja, hogy biztosítsa az állampolgárok, a gazdálkodó szervezetek és az állami szervek IoT-termék beszerzése során hozott döntéseinek támogatását, és az eszközök összehasonlíthatóságát a tanúsítási rendszerben meghatározott megbízhatósági szintek alapján. A tanúsítási rendszer "alap", "jelentős" és "magas" megbízhatósági szintre vonatkozóan tartalmaz követelményeket. Az értékelést "alap" megbízhatósági szinten a gyártó önmaga is elvégezheti (megfelelőségi önértékelés), "jelentős" és "magas" megbízhatósági szinteken értékelést csak az SZTFH által nyilvántartásba vett megfelelőségértékelő szervezet végezhet.
A tanúsítás önkéntes, azaz bármely gyártó, fejlesztő cég alkalmazhatja, és ha megfelel a kritériumoknak, használhatja a tanúsításról szóló jelölést (matricát).
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







