A One Magyarország 2025. december 24. és 26. között díjmentes, korlátlan belföldi adatforgalmat biztosít azoknak az ügyfeleknek, akik nem korlátlan adatcsomaggal rendelkeznek.
A Google Kereső nagyméretű információs bázisának köszönhetően évek óta segíti a felhasználókat abban, hogy megtalálják a számukra fontos információkat és tudnivalókat. A vállalat, összegyűjtve keresőmotorjának legfrissebb adatait, idén ismét közzétette a leggyakoribb keresések listáit, bemutatva, hogy mely témakörök érdekelték 2023-ban leginkább a felhasználókat Magyarországon és az egész világon.
Hagyományos módon a Google minden év végén nyilvánosságra hozza, hogy keresője szerint milyen személyekre, eseményekre és fogalmakra kerestek rá leggyakrabban a felhasználók, bemutatva ezzel az adott időszak legnépszerűbb témáit, illetve a legfontosabb változásokat az előző évi trendekhez képest. A ‘Year in Search’ oldalon a magyar és globális listák mellett a világ számos országának idei eredményei is megtekinthetők.
Ezek voltak 2023 legfelkapottabb témái Magyarországon
2023-ban is igazán változatos témák kerültek fel a Google Kereső magyarországi toplistáira. A legkeresettebb hírességek esetében kis meglepetést okozva Azahriah került az élre, akit Eszenyi Enikő követett szorosan. Sokaktól búcsúznunk is kellett idén, Suhajda Szilárd és Matthew Perry csak néhány a leggyakrabban keresett személyek közül. A filmek, sorozatok és televíziós műsorok felkapott keresései között hazai és nemzetközi találatok is szerepeltek, dobogós helyezett lett például az idei év két nagy riválisa, az Oppenheimer és a Barbie film, de előkelő helyen végzett a Hazatalálsz című magyar sorozat, valamint a Sztárbox és a Nyerő Páros televíziós műsorok is. Legnépszerűbb sporteseménynek az Atlétikai Vb és Eb selejtező bizonyult, utóbbi esetén a Szerbia és Bulgária ellen játszott mérkőzések eredményei érdekelték leginkább a magyarokat. A közkedvelt elektronikai eszközök piacát 2023-ban is az iPhone termékek uralták, s míg a videójátékok közül a Stumble Guys és a Hogwards Legacy került ki győztesen, addig az idei év legdivatosabb receptjei esetében az őzlábgomba és almás pite elkészítési módjai után érdeklődtek a legtöbben.
A Google csapata idén annak is utánajárt, hogy 25 év alatt mely személyekre, eseményekre és kifejezésekre kerestek rá legtöbbet a felhasználók szerte a világon, s összeállította a legnépszerűbb találatok listáját. Íme néhány az elmúlt negyed évszázad legfelkapottabb Google keresései közül:

-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








