A Meta újabb lépéssel terelheti a felhasználókat a Meta Verified előfizetés felé.
Újabb kormányzati oldalt törtek fel a hackerek: rengeteg magyar adatai, jelszavai szivárogtak ki
Jelentős mennyiségű adat szivárgott ki arról a kormányzati honlapról, mely az üvegházhatást tartja nyilván.
Egy héten belül másodszor törtek fel kormányzati weboldalt, ezúttal a klímagáz-nyilvántartás honlapja járt pórul - tudta meg a Telex. A lap hozzáteszi, hogy rengeteg adatot loptak a cyber-betörők, ezeket pedig máshol nyilvánossá is tették.
A Telexnek ráadásul maga a hacker küldte el a betörés tényét egy titkosított csatornán, elmondva, hogy az úgynevezett "deface" (a technológia, amellyel az adatlopás történt) egyáltalán nem olyan idejétmúlt hackelési stratégia, mint arról a lap korábban írt. Mint a Telex írja, az üvegházhatás-kibocsátást vezető honlapról kétezer ember neve és más adatai, valamint jelentős mennyiségű cégadat szivárgott ki.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








