Az egyik magyarázat szerint a kriptokultúra nem volt hajlandó felnőni, és ez távol tartja a potenciális befektetőket.
Piszkos eszközökkel csalnak ki pénzt a vásárlókból az interneten: rengeteg magyar dőlt már be ennek
Közismert tény, hogy az internet a változatos csalások melegágya, azonban nem csak tőlük érdemes tartani, hanem az olyan cégektől, online piacterektől, ahol manipulatív reklámokkal, pszichológiai nyomásgyakorlással próbálnak a vállalatok olyan dolgokat eladni nekünk, melyekre egyébként nem is tartunk igényt. Az úgynevezett sötét minták olyan gyakorlatokat fednek, melyek ugyan nem feltétlenül illegálisak, de etikai értelemben nagyon is megkérdőjelezhetőek, mivel nem kívánt vásárlásokra kényszeríthetik a felhasználókat.
Lerágott csont, hogy az internet a melegágya a különböző csalásoknak. Az újfajta módszerekről mi is rendszeresen beszámolunk. Van azonban egy másik veszélyes gyakorlat, a manipulatív reklámok, melyektől ráadásul sok esetben a nagy cégek sem tántorodnak el, így online vásárlásoknál érdemes még körültekintőbbnek lenni, mert bárhol leselkedhet ránk egy csapda, írja a Telex a Deutsche Welle videójára hivatkozva.
Az átverések vagy csúsztatások, amelyeket nevezhetünk „sötét mintáknak”, sok a jogi szürkezónában mozog. Felhasználóként tisztában kell lennünk azzal, hogy az online cégek mindig megpróbálnak manipulálni minket – hívják fel a figyelmet a videóban.
Előfordulhat, hogy a szolgáltatók titokban raknak terméket az online piactereken a kosarunkba, de gyakori az időnyomással való manipulálás. A „már csak két szobánk van”, vagy még „öt percig él a kedvezményes ajánlat” típusú hirdetéseket jobb helyből átugrani.
Több vásárlásnál fizetésnél bukkannak elő rejtett költségek, de a zavaros megfogalmazás is gyakori trükk. Ahogy az is, hogy nehéz megszüntetni előfizetéseket, jó részben azért, mert nagyon értékes adatszolgáltatók is vagyunk. Jelenleg még kormányok és civil jogvédők is sokat vitáznak róla, hogy mi számít törvényesnek és mi csalásnak a felsorolt gyakorlatok közül, de addig is, míg ez eldől, jobb óvatosnak lenni.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








