A kutatók remélik, hogy ez az áttörés segít a tengeri élővilágot fenyegető halálos veszélyek korai felismerésében.
A nők közül kevesen és csak kis összeggel nyitottak a kriptovaluták kipróbálására, keveset tudnak erről a területről, inkább a bitcoint ismerik, de biztonságosabbnak tartják, mint a férfiak.
A Binance megbízásából reprezentatív kutatás és a közösségi médiára vonatkozó felmérés készült a magyarok kriptovalutákkal kapcsolatos ismereteiről. Az eredmények arra világítanak rá, hogy a nők edukációja és a nemek közötti különbségek csökkentése kiemelten fontos ezen a területen, erre a világcég évek óta nagy hangsúlyt fektet.
A Binance alapítványa tavaly 2 millió dollárt adományozott világszerte több mint 36 ezer nőknek szóló Web3-ösztöndíj finanszírozására, és az edukációt idén is ugyanilyen mértékben folyatják. A cég meggyőződése, hogy oktatás nélkül a digitális hozzáférés területén kiegyenlítetlenek maradnak a viszonyok a nemek között.
A világ legnagyobb kriptotőzsdéje megbízásából készített reprezentatív kutatás eredményeiből kiderült, körülbelül fele annyi nő használ kriptovalutát hobbi szinten, mint férfi, és ugyanennyien tartják kiegészítő jövedelemnek (36 százalékuk). A Binance az iparági ismeretekre volt kíváncsi mindkét nem esetében. Az 1034 ember megkérdezésével készült felmérésből kiderült, a nők 93 százaléka nem használt még kriptovalutát, mert nem foglalkoztatja őket ez a terület, vagy mert úgy érzik, nem tudnak eleget a kipróbáláshoz.
Azok a női válaszadók, akik használnának kriptovalutát, kis összeget lennének hajlandók erre fordítani; 80 százalékuk 50 ezer forint alatti összeget. A legnépszerűbb kriptovaluta-fajtát, a bitcoint, a válaszadó nők 80 százaléka ismeri, az ethereumot mindössze minden ötödik. Az ismerethiányt támasztja alá az az adat is, hogy a nők 31 százaléka gondolja kockázatosnak a virtuális pénzeket, míg a férfiaknál 46 százalék ez az arány. Ugyanakkor a nők egyharmada mondta azt, hogy egyáltalán nem szeretné kipróbálni.
A Binance saját kutatásában a magyar Facebookra, a podcastekre és a TikTokra is kitekintett. Ebből többek között kiderült, elenyésző a nők jelenléte a kriptovilág social felületein, a témáról szóló posztokra 90 százalékban férfiak reagálnak, a nők szinte alig kommentelnek, de a más típusú interakció sem számottveő. A témával foglalkozó podcastek többségét férfiak vezetik. Kriptovaluta kulcsszóra keresve a TikTokon pedig rendre férfiak által készített rövid videók jelennek meg.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Világszinten sem jobb a helyzet, a kriptovaluta-tulajdonosok mindössze 37 százalékát teszik ki a nők, ezért pénzügyi oktatásuk különösen fontos annak érdekében, hogy az iparág minél többüket aktivizálja. A Binance Academy-t több ország nyelvére lokalizáltuk, így segítünk a kriptovalutákról szóló edukációs tartalmak elérésében, ezáltal pedig támogatjuk a pénzügyi tudatosságot, szabadságot. Célzott ösztöndíjakat, tréningeket alakítunk ki nők számára, hogy a blockchain szektorban minél többen legyenek vezető pozícióban
– mondta Kirilo Khomiakov, a Binance kelet-közép-európai régiójának vezetője.
A nemek közötti különbségek további csökkentése érdekében a Binance nemrég létrehozta első hivatalos gyakornoki és posztgraduális programját, ami további lehetőséget biztosít a nők számára az iparági karrierépítéshez.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








