Egy friss kutatás szerint az Európai Unió gazdaságilag fejlettebb tagállamaiban szoros összefüggés mutatható ki az innovációs képességek és a fenntarthatósági teljesítmény között.
A nők közül kevesen és csak kis összeggel nyitottak a kriptovaluták kipróbálására, keveset tudnak erről a területről, inkább a bitcoint ismerik, de biztonságosabbnak tartják, mint a férfiak.
A Binance megbízásából reprezentatív kutatás és a közösségi médiára vonatkozó felmérés készült a magyarok kriptovalutákkal kapcsolatos ismereteiről. Az eredmények arra világítanak rá, hogy a nők edukációja és a nemek közötti különbségek csökkentése kiemelten fontos ezen a területen, erre a világcég évek óta nagy hangsúlyt fektet.
A Binance alapítványa tavaly 2 millió dollárt adományozott világszerte több mint 36 ezer nőknek szóló Web3-ösztöndíj finanszírozására, és az edukációt idén is ugyanilyen mértékben folyatják. A cég meggyőződése, hogy oktatás nélkül a digitális hozzáférés területén kiegyenlítetlenek maradnak a viszonyok a nemek között.
A világ legnagyobb kriptotőzsdéje megbízásából készített reprezentatív kutatás eredményeiből kiderült, körülbelül fele annyi nő használ kriptovalutát hobbi szinten, mint férfi, és ugyanennyien tartják kiegészítő jövedelemnek (36 százalékuk). A Binance az iparági ismeretekre volt kíváncsi mindkét nem esetében. Az 1034 ember megkérdezésével készült felmérésből kiderült, a nők 93 százaléka nem használt még kriptovalutát, mert nem foglalkoztatja őket ez a terület, vagy mert úgy érzik, nem tudnak eleget a kipróbáláshoz.
Azok a női válaszadók, akik használnának kriptovalutát, kis összeget lennének hajlandók erre fordítani; 80 százalékuk 50 ezer forint alatti összeget. A legnépszerűbb kriptovaluta-fajtát, a bitcoint, a válaszadó nők 80 százaléka ismeri, az ethereumot mindössze minden ötödik. Az ismerethiányt támasztja alá az az adat is, hogy a nők 31 százaléka gondolja kockázatosnak a virtuális pénzeket, míg a férfiaknál 46 százalék ez az arány. Ugyanakkor a nők egyharmada mondta azt, hogy egyáltalán nem szeretné kipróbálni.
A Binance saját kutatásában a magyar Facebookra, a podcastekre és a TikTokra is kitekintett. Ebből többek között kiderült, elenyésző a nők jelenléte a kriptovilág social felületein, a témáról szóló posztokra 90 százalékban férfiak reagálnak, a nők szinte alig kommentelnek, de a más típusú interakció sem számottveő. A témával foglalkozó podcastek többségét férfiak vezetik. Kriptovaluta kulcsszóra keresve a TikTokon pedig rendre férfiak által készített rövid videók jelennek meg.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Világszinten sem jobb a helyzet, a kriptovaluta-tulajdonosok mindössze 37 százalékát teszik ki a nők, ezért pénzügyi oktatásuk különösen fontos annak érdekében, hogy az iparág minél többüket aktivizálja. A Binance Academy-t több ország nyelvére lokalizáltuk, így segítünk a kriptovalutákról szóló edukációs tartalmak elérésében, ezáltal pedig támogatjuk a pénzügyi tudatosságot, szabadságot. Célzott ösztöndíjakat, tréningeket alakítunk ki nők számára, hogy a blockchain szektorban minél többen legyenek vezető pozícióban
– mondta Kirilo Khomiakov, a Binance kelet-közép-európai régiójának vezetője.
A nemek közötti különbségek további csökkentése érdekében a Binance nemrég létrehozta első hivatalos gyakornoki és posztgraduális programját, ami további lehetőséget biztosít a nők számára az iparági karrierépítéshez.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








