Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 1 milliárd 40 millió forintért szállhattak harcba a játékosok.
Ketyeg az óra: már csak 4 napja van jelentkezni eddig fel nem vett giganyereményéért egy szerencsés magyarnak
Jövő keddig van módja még jelentkezni 300 milliós nyereményéért a Skandináv lottó tavaly októberi nyertesének. A játékot kedvelőknek tehát érdemes lehet ellenőrizni játszottak-e az október 14-i sorsolásra szóló szelvénnyel.
86 napja, egészen pontosan 2024. október 16-án volt az a Skandináv lottó sorsolás, amelyen egy szerencsés játékos telitalálatot ért el, a több mint 300 milliós nyereményéért azonban azóta sem jelentkezett. A Szerencsejáték Zrt. azt javasolja a Skandináv lottót gyakran, vagy akár alkalmilag játszókat is, hogy ellenőrizzék ismét a tavaly októberben feladott heti vagy öthetes szelvényeiket, illetve online, sms, vagy applikációs játék esetén a korábbi értesítéseiket, 300 millió forintért ennyi fáradság megéri.
Ugyanis már csak 4 nap és a sorsolástól számított 90 napos határidő lejár, egészen pontosan 2025. január 14-én, vagyis jövő kedden. Ha addig nem jelentkezik a nyertes az úgynevezett nagynyertes telefonszámon és nem igazolja magát, akkor elvész a nyereményjogosultsága. A nagy nyereményösszeg ekkor - a szabályok szerint – bekerül az úgynevezett fel nem vett nyeremények közé, és különsorsolásos nyereményjátékok útján visszakerül a játékosokhoz, illetve kiegészítheti az adott játék nyereményalapját.
A statisztikák szerint a játékosok eléggé tudatosak, ezért ritka, hogy ilyen nagy összegű nyereményért ne jelentkeznének. Az elmúlt mintegy 25 évben átlagosan 3 évente fordult elő, hogy egy legalább 100 milliós nagyságrendet elérő nyereményért nem jelentkezett valaki. A legnagyobb át nem vett nyereményösszeg másfélmilliárd forint volt, melyet egy 2017-es Ötöslottó telitalálat nyújtott volna.
KATTINTS! Friss hírek, nyerőszám kereső SKANDINÁV LOTTÓ aloldalunkon
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








