A Microsoft újabb létszámleépítést hajt végre játékipari részlegében, mintegy 650 alkalmazottat érintve világszerte.
Kb. egymillió dollárért, azaz 363 millió forintért lépett fel a Sziget fesztiválon Kylie Minogue. Kiderült, Halsey egy kiemelt fellépést közel 1,5 millió dollárért, 545 millió forintért vállal. Skrillex a 181-272 millió forintos kategóriába esik.
Nagyjából egymillió dollárért, azaz 363 millió forintért lépett fel a Sziget fesztiválon Kylie Minogue - írja a Blikk, a saját és a Celebrity Talent International nevű oldalon lévő információkra hivatkozva. Kiderült, ez az összeg akár 1,5 millió dollárra, azaz 545 millió forintra is emelkedhet, ha az adott előadó például éppen népszerűbb, mint pár éve volt, vagy ritkábban turnézik Európában.
Kiderült, a három Grammy-díjra jelölt Halsey egy kiemelt fellépést közel 1,5 millió dollárért, 545 millió forintért vállal. Hasonló összeget kér el az Oscar-, Golden Globe-, valamint ötszörös Grammy-díjas angol énekes-dalszerző, Sam Smith is, aki vasárnap este lép fel a Szigeten.
A fesztiválon rendszeresen fellépő Martin Garrix 500 és 750 ezer dolláros, azaz a 181-272 millió forintos kategóriába esik, és Skrillex is, aki a zárónapon lép színpadra. Az „olcsóbb” fellépők közé tartozik a maga 150-200 ezer dolláros, azaz 55-73 millió forintos fellépési díjával a One Direction egykori tagja, Louis Tomlinson, vagy az Oasis énekese, Liam Callagher.
Címlapkép: Balogh Zoltán, MTI/MTVA
A filmvilág szerelmeseinek nyújt különleges szórakozást egy új társasjáték, amely egyszerre teszteli a filmismereteket és teremt gyorsan oldott légkört baráti összejöveteleken.
Az idén októberben harmadszorra elinduló Launchpad programról Kövesdi Gáborral, a Brancsközösség alapítójával beszélgettünk.
Van, aki meztelenül, törölközőbe csavarva kényelmetlenül érzi magát, míg szintetikus anyagból készült fürdőruhában beülni a gőzbe több okból sem szerencsés.
A Fekete pont című film kampánya hatalmas sikert aratott a Brancs közösségi finanszírozási platformon, amely minden előzetes várakozást felülmúlt.
-
Új vásárlók a magyar drogériákban: így változott meg a piac
A drogérialáncok nem csak hazánkban, Európa többi országában is dinamikusabban fejlődnek, mint a többi lánc.
-
Rohamosan csökken a hazai borfogyasztás, de a szakértőknek van megoldásuk a helyzetre
A klímaváltozás sem könnyíti meg a borászatok dolgát.