A Nemzetközi Sakkszövetség (FIDE) feloldja az orosz sakkozókkal szembeni összes korlátozást.
Szél hiányában keddről szerdára halasztották az ILCA 7 hajóosztály éremfutamát, amelyen Vadnai Jonatán is érdekelt a párizsi olimpián.
A Marseille partjainál zajló verseny halasztásról a Magyar Vitorlás Szövetség közösségi oldala számolt be. A kedvezőtlen időjárás miatt már hétfőn sem tudtak futamot rendezni a férfiak számára, így Vadnai a korábbi helyezése alapján összesítésben hatodikként került a legjobb tíz versenyzőt felvonultató éremfutamba.
Az ILCA 6 (korábban Laser) éremfutamát sem tudták megrendezni kedden, de a női verseny arany- és ezüstérme már eldőlt, hiszen az éllovas holland Marit Bouwmeester több mint húsz helyezési ponttal vezet a második helyen álló, címvédő dán Anne-Marie Rindom előtt, akinek húsz helyezési pont az előnye a harmadik helyen álló norvég Line Flem Hösttel szemben, ezeket a különbségeket pedig már nem lehet ledolgozni. Érdi Mária 14. helyen zárt, így nem jutott az éremfutamba.
címlapkép: Olivier Hoslet, MTI/MTVA
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








