Megvolt a vasárnapi sorsolás is a Hatoslottón, ahol 1 milliárd 40 millió forintért szállhattak harcba a játékosok.
Öt-hét éves kora körül vinné el moziba a gyerekét első alkalommal a magyarok többsége – mutat rá az ETELE Cinema és Opinio piackutató közös reprezentatív felmérése. A legkisebbek első jó mozis élménye leginkább a film kiválasztásán múlik, de sokat számít a családbarát terem, illetve a kedvenc snack és üdítő is - olvasható az Etele Pláza közleményében.
A kisgyerekes (4-10 év) szülők fele legalább egyszer elvitte mozizni a család legkisebb tagját az elmúlt egy évben, negyedük pedig 3-4 alkalommal is eljutott a filmszínházakba. A moziba járó családok általában maximum 5 ezer forintot költenek el egy-egy alkalommal fejenként.
A magyarok közül relatíve sokan (20%) már a négyéves, vagy fiatalabb gyerekeket is elég érettnek tartják a mozizáshoz, de a megkérdezettek többsége szerint (52%) öt és hét éves kora között érdemes elvinni egy kisgyereket először egy előadásra. A válaszadók negyede (23%) viszont úgy véli, a legjobb, ha ezzel 8 éves korig várnak.
A vetítés alatt a megkérdezettek leginkább azon aggódnának, hogy a gyerek nem üli végig a műsort (50%), hangoskodik (33%) vagy túl hangos lesz számára a film (29%), illetve nem tudnak kijutni a vetítésről időben a mosdóba, ha a szükség úgy hozza (25%). Sokan attól is tartanak, hogy nem látja jól a filmet az előtte ülőtől (22%) vagy túl ijesztő lesz számára a tartalom (21%).
A mozi kiválasztásánál a filmkínálat (48%) mellett a vetítési időpontok (34%), a kényelmes, gyerekbarát ülések (31%), valamint a jegyárak (29%) a legfontosabb szempontok, de számít, hogy van-e pelenkázó vagy játszóház a közelben (20%), könnyen elérhető-e a mosdó (19%) és tiszták-e a termek (19%).
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A válaszadók szerint a gyerekek első mozis élménye leginkább a megfelelő film kiválasztásán múlik (75%), de fontos az is, hogy közösen megbeszéljék, vetítéskor mire számítsanak (35%). Emellett érdemes a gyerek kedvenc ételét és italát is kiválasztani a büfében (33%), továbbá figyelni arra, hogy egy családias teremben (33%) induljon a vetítés.
A felmérés szerint a gyerekfilmekről leginkább a programajánlókból (34%), reklámokból (30%), online értékelésekből (30%), és baráti, családi ajánlásokból (30%) értesülnek a magyarok, de az is gyakran előfordul, hogy a gyerek javaslata (24%) alapján választanak.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








