A kutatók közösségi bejegyzésekből is azonosítottak albínó siklókat – egy fotó akár tudományos felfedezést is érhet.
Szívszorító dolog derült ki a Titan tengeralattjáró tragédiájáról: szörnyű, amin az utasok keresztülmehettek
A Titan utasai valószínűleg nagyjából perccel a tragédia előtt tudták, hogy nagy bajban vannak, és teljes sötétségben várták az elkerülhetetlen halálukat – mondta el egy spanyol tengeralattjáró-szakértő. Ezt a véleményt James Cameron osztja - derült ki az RTL összeállításából.
José Luis Martín a Nius Diariónak nyilatkozva beszélt arról hogy körülbelül egy percig váthatták végzetüket a Titan utasai, haláluk azonban már azonnali volt, ahogy a hatalmas nyomás összeroppantotta a tengeralattjárót. Martín számításai szerint a Titan nagyjából 1700 méteres mélységben lehetett, amikor a szerkezetben egy elektromos hiba miatt elment az áram. Ekkor veszítették el a kapcsolatot az anyahajóval. Az irányíthatatlanná vált Titan ezután orral előre kezdett el gyorsan merülni a tengerfenékre. A fedélzeten lévő emberek ekkor egymás hegyén-hátán voltak a teljes sötétségben.
Martín számítása szerint nagyjából „48 és 71 másodperc” telhetett el így, míg a hirtelen nagy nyomásnövekedés összeroppantott a járművet, és a benne ülő emberek akkor már tudták, hogy mi következhet.
Hasonló véleményen volt James Cameron is. A mélytengeri kutatóként is ismert filmrendező az ABC Newsnak adott interjújában kijelentette: a Titan utasai valószínűleg tudták, hogy a tengeralattjáró össze fog roppanni a tragédia előtt, és nem érte őket teljesen váratlanul a tragédia. Cameron szerint azonban a tengeralattjáró inkább felfelé tarthatott, amikor a tragédia történt. A tengeralattjárós közösségben „úgy gondoljuk, hogy felfelé jöttek, ahogy egy vészhelyzetet próbáltak menedzselni”, amikor a jármű összeroppant – jelentette ki Cameron.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








