Azt gondolhatnánk, hogy a falusi csok szinte mindenhol elérhető falun, ez azonban tévedés.
Songs for Ukraine néven segélyakciót indít az Artisjus az ukrán dalszerzők megsegítésére. A kezdeményezés keretében arra kérik a rádiós-televíziós szerkesztőket és más zeneszolgáltatókat, hogy válogassanak be ukrán dalokat csatornáik zenei kínálatába. A kezdeményezés célja a szolidaritás kifejezése mellett az anyagi segítségnyújtás: a lejátszások után jogdíj keletkezik, ami a helyi jogkezelő szervezeten keresztül eljut az ukrán dalok szerzőihez - közölte az Artisjus szerdán.
A felhívásra a szerzői egyesület médiapartnerek, egyéb szervezetek, zenei szerkesztők, zenészek csatlakozását várja. A zenerajongókat pedig arra buzdítja, hogy ezekben a napokban minél több ukrán zenét hallgassanak a streamingszolgáltatóknál, és osszanak meg legalább egy ukrán dalt a #SongsForUkraine hashtag használatával.
Az Artisjus - az ukrán jogkezelő UACRR-rel együttműködve, Both Miklós zeneszerző, folklorista ajánlásai alapján, valamint az ukrán zenei exportiroda, a SeeKyiv válogatásai, különböző online szolgáltatók toplistáinak felhasználásával - olyan playlisteket állított össze, amelyek ukrán dalokat tartalmaznak és műfajilag sokszínűek. A listák a népszerűbb és undergroundabb műfajokból, a hiphopból, az elektronikus és rockzenéből egyaránt válogatnak. Mint írták, az alkotók nemzetközi szervezetei szolidaritást vállalnak az ukrán néppel, azon belül is különösen a szerzőkkel és a kulturális szektorral.
Az Artisjus kezdeményezéséhez a közös jogkezelők nemzetközi ernyőszervezete, a CISAC is csatlakozott, amely a segélyakció nemzetközi kommunikációját végzi. A szolidaritás kifejezése mellett a kezdeményezés kiemelt célja, hogy segítsen bevételhez juttatni a zenei alkotókat. A Songs for Ukraine segélyakció mellett az Artisjus 10 millió forint összegű pénzadománnyal támogatja az ukrán menekülteket segítő Magyar Ökumenikus Segélyszervezet munkáját. Emellett az Artisjus Egyesület munkavállalói és szerzői felajánlásaiból tárgyi adományokat is szállítanak a segélyszervezetnek.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Fontos frissítés érkezik most a Samsung telefonokra
- Vigyázat, baleset esetén már nemcsak a bírság és a jogosítvány elvesztése fenyeget
- Húsvétkor változik a hétvégi kamionstop
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát