Nem megfelelően klasszifikálta egy műsorszám Magyarországon is elérhető epizódjait a Netflix.
A szerelmesek napját sokan, szinte hagyományként egy jó étteremben elfogyasztott kellemes vacsorával zárják. Nem meglepő az sem, hogy sokan ajándék gyanánt is ezt adják párjuknak, főleg akkor, ha az év többi napján ezt nem teszik meg, vagy nem engedhetik meg maguknak. A megfelelő hangulat és egy jól összeállított menüsor nagyban hozzájárulhat ahhoz, hogy méltóképpen megünnepelhessük ezt a különleges napot. Éppen ezért most a HelloVidék annak járt utána, mivel készülnek a vidéki éttermek a Valentin-napra. Illetve megnéztük azt is, hogy mennyiből jöhet ki az ünnepi vacsora két személyre.
A koronavírus okozta járvány és az azzal összefüggő korlátozó intézkedések 2020 jelentős részében markáns visszaesést okoztak a turizmus és vendéglátás szinte minden szegmensében. Ennek hatására a vendéglátás forgalmának volumene 32%-kal csökkent az egy évvel korábbihoz képest - írja a HelloVidék.
A szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás ág volt az egyik legnagyobb vesztese a járványnak: bruttó hozzáadott értékük volumene az előzetes becslések alapján 2020-ban 32%-kal csökkent az előző évhez képest, jóval meghaladva a nemzetgazdaság teljesítményének 5,0%-os visszaesését.
A Valentin-nap óriási biznisz, hiszen mint az egyéb ünnepekkor, az emberek hajlamosak olyan dolgokért, élményekért is fizetni, méghozzá nem is keveset, amelyekért az év többi szakában nem. Nem csoda tehát, hogy a vendéglők, éttermek ilyenkor tömve vannak, hatalmas bevételük származik ebből az eseményből is. Nem meglepő adat tehát az sem, hogy 2020-ban összesen 13 milliárd forintot költöttek el a magyarok a hozzá kapcsolódó tárgyakra és élményekre.
Kiderült, mennyibe kerül most egy vacsora a vidéki éttermekben: részletek a cikkben!
Kitálalt Kajdi Csaba Cyla: ennyit kereshetett 19 évesen Palvin Barbara, egyetlen munkával is kaszált
Kajdi Cyla a Telexnek adott interjújában részletesen beszámolt a modell szakma árnyoladaliról és arról, hogy miért választja sok fiatal ezt a szakmát.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Fontos frissítés érkezik most a Samsung telefonokra
- Vigyázat, baleset esetén már nemcsak a bírság és a jogosítvány elvesztése fenyeget
- Húsvétkor változik a hétvégi kamionstop
- 10,4 százalékkal volt magasabb a reálkereset januárban, mint egy évvel korábban - a nap hírei
- Férfi vízilabda ob I - Simán nyerte a fővárosi rangadót az FTC
- Két hétig korlátozzák a nyugati ország vasútforgalmát