Az ALDI és a Cafe Frei tovább bővítette együttműködését és exkluzív termékfejlesztésbe fogott, amelynek részleteit és első eredményeit mutatták be a mai napon.
Az idén első alkalommal mutat be nemzetközi kampányt az otthoni kávézás piacát globálisan vezető márka. A fókuszban Damien Chazelle által rendezett kampányfilm áll, Brad Pitt főszereplésével.
Az idén első alkalommal mutat be nemzetközi kampányt az otthoni kávézás piacát globálisan vezető De’Longhi márka. A fókuszban Damien Chazelle által rendezett kampányfilm áll, Brad Pitt főszereplésével.
A néző klasszikus - Brad Pitt egy napja - történetbe nyer bepillantást. Kávébab vásárlás reggel. Motorozás Los Angeles útjain. Egy gyors megálló a benzinkúton… A napi rutint felölelő jelenetek kiemelik a sokunk átal jól ismert érzést: a hazaérkezés vágyát. A napi teendők után megérkezünk, és egy tökéletes pillanatba zárva megpihenhetünk egy csésze kávé vagy cappuccino mellett.
Brad Pitt személye mellett szóló döntés több, mint egy nemzetközileg ismert ikon kiválasztása. Pitt elismert színész és producer. A környezetvédelmi kérdések elkötelezett szószólója. Műgyűjtő, szenvedélyesen rajong az építészet és a dizájn iránt. Személye körül kialakult misztikum a mai napig világszerte jelen van.
A színész és a rendező mellett a kampányfilm két másik Oscar-díjas tehetséget is a stáblistáján tudhat, az operatőr Linus Sandgren és a zeneszerző Justin Hurvitz személyében, akik mind a La La Land “dream team” tagjai. Hurwitz, a kampányfilm zeneszerzője elmondta: “Amikor láttam milyen filmet alkotott Damien, és Brad Pitt olyan vagány volt a szememben, mint még soha… Izgatott lettem. Olyan dallammal kellett előállnom ami tökéletesen illeszkedik ebbe a hangulatba.” A csapat Lachlan Bailey fotóssal lett kerek.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Káliuminjekciókkal ölte meg magatehetetlen betegét egy pécsi ápoló
- Rövidített útvonalon közlekedik a H5-ös HÉV a hétvégén
- Már az egészségügyi rendszereket is veszélyeztetik a kiberbűnözők
- Különleges találkozója volt a magyar államfőnek
- Kétségeket is megfogalmaz az egészségügy a rajtaütésszerű ellenőrzésekkel kapcsolatban
- Másképp járnak a reptéri BKK-járatok a következő napokban