Az ALDI Magyarország saját karácsonyi vásárt nyit Budapest belvárosában, hogy az ünnepi készülődés hangulatát valóban mindenki számára elérhetővé tegye.
December 21-én bezárt az ország legnagyobb karitatív akciója a Mikulásgyár, amelyet a finn Mikulás nyitott, aki ezt követően Budapestről vidékre utazott, kórházakat, iskolákat látogatott meg, több ezer gyermekkel találkozott. Látogatásai során végigkóstolta a magyar kulinaritás különlegességeit, és nem csak a bejglit és a szaloncukrot. Mutatjuk, mi ízlett neki a legjobban.
A finn Mikulásnak nagyon ízlett a magyar kenyér, amelyet egy Miskolci kézműves pékség tett a vendég puttonyába, megkóstolta a Tisza-tavi Vastagkolbászt is, amely a Mikulás kísérőinek is nagyon ízlett. Számos más hungarikumot is megkóstolt a Mikulás: kimondottan ízlett neki a szaloncukor és a bejgli. Ajkai útján a Kristály Cukrászda mákos bejglije ízlett neki a legjobban, Veszprémben pedig a diósat is kipróbálta.
Budapesten pedig egy Space Cake-et, azaz "űrhajós" süteményt kapott a Mikulás, amelyet egy nemzetközi versenyre késztettek magyar szakemberek. A hazai sütemény egy design projekt keretében született, ahol az egyik magyar szakember azt a feladatot választotta, hogy újragondolja a NASA "arculatát".
Összességben mintegy száz kiló hungarikum került a finn Mikulás csomagjába, ezek többségét meg is kóstolta kísérőivel együtt. A finomságokat azonban nem ő ette meg, hanem a Mikulásgyár segítségével szétosztotta a rászoruló gyerekek között.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








