Idén az ingatlanpiacot a főváros és a vidék közötti különbségek növekedése, valamint az Otthon Start Program hatására erősen átalakuló vevői és eladói motivációk jellemezték.
Szeptember végéig 55 600 magyar kérelmezte az Egyesült Királyságban a letelepedett státuszt - hangzott el az Országgyűlés Európai ügyek bizottságában - írja a hvg.hu.
Szeptember végéig 55 600 magyar kérelmezte az Egyesült Királyságban a letelepedett státuszt - hangzott el az Országgyűlés Európai ügyek bizottságában. A lap azt is írja, hogy az Egyesült Királyságban élő, a kormány által 150-200 ezer fősre becsült közösség helyzetét rendezték a brit jogszabályok, és a viszonyosság alapján az itt élő britekét is.
Az 55 ezres regisztráció egyébkén a tízedik legmagasabb a nemzetek közül, és bár sokan úgy gondolják, hogy a bevándorlásban a kelet-közép-európai országok járnak élen, valójában a magyarok előtt vannak a franciák, az olaszok vagy a spanyolok is. (A listát, nem meglepő módon a lengyelek vezetik nagyjából egymillió regisztrációval.)
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








