Kevesen vannak tisztában azzal, hogy a véletlenül rossz üzemanyaggal feltankolt autó meghibásodására csak a Casco biztosítás nyújt fedezetet.
Az év utolsó hónapjában jellemzően megugrik a káresemények száma, a leginkább betörésekkel és tűzesetekkel kapcsolatos károk következtében 1151 lakásbiztosításhoz köthető kárbejelentés érkezett decemberben. Csak az év utolsó hetében, tűzesetek és betörések miatt 27 kárbejelentés érkezett, aminek az átlagos kárértéke 72 ezer forint volt.
Ahogy az év közepén a viharkárok voltak a fókuszban, az év végén is megugrik a káresemények száma. A K&H biztosítójához decemberben 1151 lakásbiztosításhoz köthető kárbejelentés érkezett. A legtöbb bejelentés betörésről és tűzesetről szólt. Összesen 59 millió forint értékben nyújtottak be kárigényt a társasághoz, így az átlagos kárösszeg 60 ezer forintra rúgott. Karácsonykor sokan utaznak vidékre vagy külföldre rokonokhoz és barátokhoz, így a betörések száma, illetve a helytelenül, nem elég elővigyázatosan használt izzók, gyertyák miatt a lakástüzek száma is emelkedik.
- mondta Kaszab Attila, a K&H biztosítójának vezérigazgató-helyettese, nem életbiztosításért és működésfejlesztésért felelős vezetője.
Az év első tizenegy hónapjában a K&H biztosítója közel 1 milliárd forintot fizetett ki lakásbiztosításokra, mintegy 20 ezer esetben. Az átlagos kárösszeg 50 ezer forint volt, ami mintegy 8 százalékkal haladja meg az előző év azonos időszakban feljegyzett 46 ezer forintos összeget. Kaszab Attila szerint az átlagos kárösszeg markáns emelkedése a viharkárokkal magyarázható.
A lakásbiztosítási piac helyzetéről és a kilátásokról szólva a szakember azt mondta: a piacon egyre nagyobb a verseny, de érezhető az ügyfelek minőségi szolgáltatás iránti igénye. Hosszabb távon a lakásbiztosítási piacon a fiatalok lakásvásárlása jelentheti az egyik növekedési pillért. A következő években a lakáshitelezés felfutásával az új lakások piacának élénkülése szintén hozzájárulhat a piaci növekedéshez. Kiugróan jelentős drágulásra azonban ebben az esetben sem kell számítani.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








