Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
A 2014-es év fordulópontot jelentett a hazai építőiparban, a válság után a tavalyi évet a fellendülés jellemezte a festékpiacon.
A hazai festékpiacot 24-27 milliárdosra becsülik a szakértők. A szektor forgalmát három nagyvállalat adja - hangzott el a Poli-Farbe festékgyártó keddi sajtótájékoztatóján. A cég tapasztalatai szerint Magyarországon egyre divatosabbak a földszínek, a barna árnyalatai.
A falfestékek, lazúrok, zománcok, színező paszták és más festékek szempontjából a barkácsáruházak és hipermarketek teret vesztettek 2014-ben az előző évekhez képest. A szektor további sikerességét nagyban befolyásolhatja majd a Baumax kivonulása, illetve a piac újra felosztása.
A vasárnapi zárva tartás érdekes helyzetet teremtett a piacon: jobb helyzetbe hozta a magánkereskedőket, sokan tervezik, hogy kinyitnak vasárnap, hiszen a multinacionális láncoknak zárva kell tartaniuk.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








