Tévedésből 48 millió forintos vízszámlát kapott a Debreceni Vízmű Zrt.-től egy csapókerti nyugdíjas.
Az egyedül élő 79 éves asszonynál 90 ezer köbméter vízfogyasztást számláztak ki - számolt be az esetről a Hír TV. Az idős asszony rosszul lett, amikor meglátta kéthavi vízszámláját. A sárga csekken befizetendő összeg 48 millió 100 ezer forint volt.
"Felment a vérnyomásom, a cukrom is, úgyhogy nem kívánom senkinek ezt a négy napot, amit átéltem!" - mesélte Demcsák Györgyné.
A 79 éves, egyedül élő asszonynál az órát diákmunkás olvasta le, aki tévedésből a vízóra gyári számát jegyezte fel. A Debreceni Vízmű Zrt. vezérigazgatója elnézést kért az idős hölgytől, és azt mondta: 3 hónapja új értékesítési szoftverre tértek át, a diákmunkásokat azért alkalmazzák, hogy az átállás zökkenőmentes legyen.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








