A legszínvonalasabb és leginkább ügyfélbarát-kiszolgálást nyújtó vállalatokat díjazták azon a tegnapi ünnepélyes gálán, ahol Magyarországon először versenyeztek egymással a különböző szektorokban tevékenykedő vállalatok. A szakmai versenyen két kategóriában az első három helyezettet díjazták az elért pontszámok alapján; az Otthon Centrum a nagyvállalati kategóriában a harmadik legjobb ügyfél-kiszolgálást nyújtó cégnek bizonyult, az e kategóriában helyezettek között egyedüli ingatlanosként.
A Magyarországon még sok helyen gyerekcipőben járó színvonalas és minőségi ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztésére hozta létre idén első alkalommal a ClientFirst Consulting és a Humán Erőforrás Alapítvány a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjat. A szakmai versenyen több mint 20 vállalat vett részt banki, biztosítási, telekommunikációs és kereskedelmi területről összesen két kategóriában; a 20 egységnél többel rendelkező nagyvállalatok, illetve az annál kevesebbel rendelkező kis-és középvállalatok. A tegnapi díjátadást minden egyes cégnél egy négy hónapon át tartó, titkos próbavásárlások sorozata előzte meg, amely során leginkább az első vásárlói találkozás és a személyes ügyfélkezelés színvonalát értékelték.

Kühne Kata
"Nagyon büszkék vagyunk a díjra, mert ezúttal külső visszaigazolást kaptunk az általunk hagyományosan fontosnak tartott minőségi kiszolgálásra, amely szerintem a mostani gazdasági helyzetben sok esetben az egyedüli túlélést jelentheti a cégeknek. Soha nem volt még annyira fontos, mint most, hogy ügyfeleink bízzanak bennünk és az első kapcsolatfelvételtől kezdve azt érezzék, hogy a lehető legmagasabb színvonalú kiszolgálást kapják tőlünk. A közelmúltban végzett felméréseink is megerősítik ügyfeleink elégedettségét, mind a vevő-, mind eladó ügyfeleink döntő többsége elégedett szolgáltatásainkkal és mindenképpen ajánlana bennünket. "- mondta Kühne Kata, Magyarország vezető ingatlanközvetítőjének, az Otthon Centrum ügyvezető igazgatója.
"Meggyőződésem, hogy minden szolgáltatónak érdeke, hogy objektív visszajelzést kapjon a működéséről, hogy felmérhesse a szerepét a piacon és reális képet kapjon a versenytársakhoz képest nyújtott szolgáltatásáról. Továbbra is igyekszünk a megszokott magas minőséget nyújtani ügyfeleinknek és képzési rendszerünkön keresztül folyamatosan képezzük munkatársainkat" - tette hozzá Kühne Kata.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
-
Menedzserek a társadalomért - Fókuszban a Jövő! konferencia (x)
MENEDZSERSZÖVETSÉG - HATÉKONY VÁLLALATVEZETÉS a sikeres jövőért!
- Erős földrengés Ázsiában, a katasztrófában többen meghaltak
- "Told le a nadrágod" - őrizetben a tinédzser lányokra támadó férfi
- Egy szavazaton múlt a népszavazás az akkumulátorgyárakról
- Japán Ukrajna pártján áll
- Remek munkát végeztek a rendőrök, meglett a 4 és fél milliót érő tornacipő
- Gálik Zoltán: valódi áttörést jelent a windsori keretmegegyezés
Fenntartható élelmiszergyártás – Ez a jövő befektetése?
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


