A legszínvonalasabb és leginkább ügyfélbarát-kiszolgálást nyújtó vállalatokat díjazták azon a tegnapi ünnepélyes gálán, ahol Magyarországon először versenyeztek egymással a különböző szektorokban tevékenykedő vállalatok. A szakmai versenyen két kategóriában az első három helyezettet díjazták az elért pontszámok alapján; az Otthon Centrum a nagyvállalati kategóriában a harmadik legjobb ügyfél-kiszolgálást nyújtó cégnek bizonyult, az e kategóriában helyezettek között egyedüli ingatlanosként.
A Magyarországon még sok helyen gyerekcipőben járó színvonalas és minőségi ügyfél-kiszolgálási kultúra fejlesztésére hozta létre idén első alkalommal a ClientFirst Consulting és a Humán Erőforrás Alapítvány a "Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban" díjat. A szakmai versenyen több mint 20 vállalat vett részt banki, biztosítási, telekommunikációs és kereskedelmi területről összesen két kategóriában; a 20 egységnél többel rendelkező nagyvállalatok, illetve az annál kevesebbel rendelkező kis-és középvállalatok. A tegnapi díjátadást minden egyes cégnél egy négy hónapon át tartó, titkos próbavásárlások sorozata előzte meg, amely során leginkább az első vásárlói találkozás és a személyes ügyfélkezelés színvonalát értékelték.
Kühne Kata
"Nagyon büszkék vagyunk a díjra, mert ezúttal külső visszaigazolást kaptunk az általunk hagyományosan fontosnak tartott minőségi kiszolgálásra, amely szerintem a mostani gazdasági helyzetben sok esetben az egyedüli túlélést jelentheti a cégeknek. Soha nem volt még annyira fontos, mint most, hogy ügyfeleink bízzanak bennünk és az első kapcsolatfelvételtől kezdve azt érezzék, hogy a lehető legmagasabb színvonalú kiszolgálást kapják tőlünk. A közelmúltban végzett felméréseink is megerősítik ügyfeleink elégedettségét, mind a vevő-, mind eladó ügyfeleink döntő többsége elégedett szolgáltatásainkkal és mindenképpen ajánlana bennünket. "- mondta Kühne Kata, Magyarország vezető ingatlanközvetítőjének, az Otthon Centrum ügyvezető igazgatója.
"Meggyőződésem, hogy minden szolgáltatónak érdeke, hogy objektív visszajelzést kapjon a működéséről, hogy felmérhesse a szerepét a piacon és reális képet kapjon a versenytársakhoz képest nyújtott szolgáltatásáról. Továbbra is igyekszünk a megszokott magas minőséget nyújtani ügyfeleinknek és képzési rendszerünkön keresztül folyamatosan képezzük munkatársainkat" - tette hozzá Kühne Kata.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Nagy István: nagyobb hangsúlyt kell fektetni a zöldenergia térnyerésére
- Baltimore-i hídomlás – van egy kiskapu a hajótársaság számára
- A kézilabda BL-negyeddöntők viszik ma a prímet - sport a tv-ben
- Jóval többet keresünk, mint tavaly ilyenkor
- Mi vezetett a németországi Zöldek zuhanórepüléséhez? Elemzés
- Komoly ügy lett Franciaországban egy iskolaigazgató és egy muszlim diák vitájából