Hétfőtől húsz napon át zárva lesz a Rudas fürdő, melyre a 2005-ös felújítás után ezúttal újabb 20 millió forintot kell költeni.
"A négy évvel ezelőtti felújítás során nem maradt forrás a törökfürdő faragott köveinek restaurálására" - mondta Rák Tibor, a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt. (BGYH) műszaki igazgatója. Ezt végzik most el, valamint újrafestik a fürdő egyes részeit, ahol a Kulturális Örökségvédelmi Hivatal által kijelölt festék a felújítás óta levált.
A Fürdőbarátok Egyesülete szerint a rosszul elvégzett felújítás következtében penészednek a falak, mivel megszüntették a fürdő természetes szellőzését, az északi oldalt pedig lefalazták a szomszédos vendéglátóhely miatt. "Súlyos disznóság, hogy ismét tízmilliókat kell költeni a fürdőre" - mondta Nemessuri Péter elnök.

A BGYH cáfolta az értesülést, az általuk rendelt műszaki szakvélemény szerint, a vakolat azért vált le, mert az a felhordása előtt, még a zsákokban megkötött. A szellőztetéssel kapcsolatban elmondták, hogy az algásodás kivédésére a levegőcserét - a szigorú közegészségügyi előírásoknak megfelelően - szellőző-berendezésekkel oldják meg, amelyeket a fürdővendégekkel kötött megállapodás alapján csak éjszaka kapcsolnak be.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








