Ozzy Osborne a hajdan börtönt is megjárt angol rock-sztár a metal-zene egyik ismert figurája. Az új században azonban már arculatot váltott és legújabb lemezén lágyabb hurokat penget. A stilus-váltás más dolgokban is megmutatkozik. A floridai Malibun a többi befutott sztár között ő is beszerzett egy háromemeletes tengerparti házat, amelytől azonban már szabadulni szeretne. Nem sikerült. Mással próbálkozik... Forrás: ingatlan.net
Ozzy Osborne és felesége Sharon már 2006 óta nem tud megszabadulni Malibuban a La Costa sétányon lévő 4,5 ezer négyzetláb az kb 450 nm lakásától, amelyet 14 millió dolláért kezdtek árúsítani. Végül már odaadták volna 11 millió dollárért is. Igy sem kellett. Most ügynökük tanácsára hosszútávú bérletben gondolkodnak.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








