Villanyszámla az interneten: idén 110 ezer ügyfélre számítanak!

Pénzcentrum
2009. március 25. 09:00

Az elektronikus online ügyfélszolgálat korszerűsítésére e-Service, az elektronikus számla létrehozására e-Billing szolgáltatást indít az Elmű-Émász, ezáltal már huszonöt különböző, az áramszolgáltatáshoz kapcsolódó ügyet lehet a cégcsoport működési területén lévő fogyasztóknak az interneten keresztül elintézni - jelentette be Marie-Theres Thiell, a cégcsoport igazgatósági tagja.

Az elektronikus ügyintézést az első körben az olyan gyakran előforduló ügytípusokra alakították ki, mint a mérőállás-bejelentés, a részfogyasztás módosítása, a postázási cím változásának bejelentése, a folyószámla-kimutatás, az aktuális egyenleg lekérdezése és az ügyfélszolgálathoz szükséges időpont egyeztetése.

Ezek a lehetőségek bővülnek az új szolgáltatásokkal, többek között lehetőség lesz elektronikus számlázásra is.

Az új szolgáltatásokat a rendszer gyors bővítésével már az üzleti partnerek számára is elérhetővé tették, amivel a kkv-k számottevő pénzt és időt takaríthatnak meg.

A cégcsoport célja, hogy az idén a 2,2 millió ügyfelükből legalább 5 % térjen át az internetes ügyfélszolgálati ügyintézésre.

NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 24. péntek
Gellért, Mercédesz
38. hét
Szeptember 24.
Kutatók éjszakája
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?