Úgy tűnik, a U2 zenekar az építőipar válságának legújabb áldozata: lehet, hogy sohasem épül fel a legmagasabb ír épületnek tervezett torony, amiben a banda tagjainak is komoly érdekeltsége volt.
A tervek szerint a U2- torony lett volna Írország legmagasabb épülete, a luxus apartmanok mellett helyet kapott volna a tetején a zenekar stúdiója is.
Bono, a zenekar énekese -és a projekt egyik ötletgazdája- is beletörődött abba, hogy talán sohasem készül el a torony, ami komolyan fellendíthette volna Dublin egyik lepusztult külvárosának életét.
A 200 millió eurós, 120 méter magas tornyot a világszerte ismert brit építész, Norman Foster tervezte, és az együttes tagjai az építésbe is beszálltak: a U2 gitárosa, The Edge, és a dobosuk, Larry Mullen is érdekeltek lettek volna a toronyban, miután tulajdonosok abban a cégben, ami a kivitelezési pályázatot megnyerte. A szerződést a halasztás után elvetették.

Írországot néhány éve még az új ingatlaneldorádónak tartották, azonban a gazdasági válság hatására rendkívüli mértékben visszaestek a beruházások, leálltak az építkezések. A legutóbbi adatok szerint az ír ingatlanok több mint 20 százaléka üresen áll, szakértők szerint az ország gazdasági teljesítménye 2009-ben akár 7 százalékkal is visszaeshet.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Így, a nemzetközi gazdasági világválság miatt úgy tűnik, hogy még a világ egyik leghíresebb zenekarának sem sikerül előteremtenie a szükséges forrásokat egy olyan hatalmas beruházáshoz, mint a U2-torony.
Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








