Nem mindennapi ingatlanakciókról tömegével számoltunk be a közelmúltban a Pénzcentrum.hu virtuális hasábjain, így egyáltalán nem ért váratlanul bennünket, hogy a felgyülemlett készleteiket leépíteni szándékozó fejlesztők a karácsonyra is rámennek akció szinten, nem is akárhogy!
A brit Fairview New Homes kompletten berendezett, feldíszített karácsonyfával ellátott angliai lakásokat ajánl azon vásárlóinak, akik december 15 előtt beköltöznek új lakásukba. A berendezés és a fenyőfa mellett egy 1000 fontos ajándékutalványt is ad a fejlesztő, ráadásul a vételárat sem kell teljes egészében kifizetni.
A cég az első lakásukat megszerezni vágyókat célozza meg Flying Start programjával, mellyel azért lehet repülőrajtot venni, mert csak a vételár 75%-át kell kifizetni a vásárláskor, a fennmaradó 25%-ot pedig ráér 10 év múlva, vagy akkor, ha a vásárló tovább költözik. Ez a 25% ráadásul kamatmentes.
A 75%-os induló vételár azért jelentős könnyítés, mert a hitelpiaci válság miatt eltűntek a 100%-os (és afölötti) finanszírozást biztosító konstrukciók, az ingatlan értékének 75%-át azonban még meg lehet finanszírozni hitelből, így gyakorlatilag továbbra is lehetséges az önerő nélküli vásárlás, legalábbis ezen karácsonyi akció keretein belül.
A jövőben minden bizonnyal több hasonló innovatív kezdeményezéssel találkozhatunk majd az ingatlanpiacon, a fejlesztők ugyanis inkább lemondanak a vételár egy részének kamatairól (időértékéről) és plusz költségeket vállalnak (berendezés), csak hogy ne maradjon rajtuk az eladhatatlan készélet.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


