Kiütéssel győzött a Balaton az Adriai-tengerrel folytatott bokszmeccsben. A Magyar Turizmus Zrt. felmérése szerint ugyanis honfitársaink közül 1,6 millióan választják az idén a magyar tengert, míg Horvátországba mindössze 200 ezren készülnek (Forrás: ingatlanmagazin.com).
Unalmas az Adria
A felmérés eredménye reálisnak tűnik, ha figyelembe vesszük a mai benzinárakat, plusz a horvátok kötözködését az élelmiszerbevitellel, s azt, hogy a magyarok nem lelkesednek kifejezetten a sós vízért, a tengeren is inkább a szállodai medencékben pancsolnak. Egyszóval tarol az idén a Balaton. Nyüzsög a part. A legkülönfélébb rendezvények özöne várja a turistákat különösen a felkapott helyeken (strandfitnesz, egészségnap, borsátrak, klubok, DJ-k, zenei és színházi fesztiválok, kézművesvásárok, képzőművészeti kiállítások). Akinek tömegiszonya van, az kimehet a vízre szörfözni, vitorlázni, lóra vagy kerékpárra pattanva bejárhatja a háttértelepüléseket.
Magyar turistákat hallottam Zadar környékén arra panaszkodni, hogy unatkoznak, nincs a strandon semmi, este meg legfeljebb a riván lökdösődhetnek a sétálgatók tömegében és nézhetik az arcképfestőket. Ja, és a Balaton mellett szól még az is, hogy olcsóbban, jobbat lehet enni a hazai vendéglőkben, különösen azon a véleményen vannak azok, akik előnyben részesítik a sertéskarajt a tenger gyümölcseivel szemben.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza