Minden idők legtöbb lakására fizettek foglalót a hétvégi, 12. budapesti Lakásvásáron. A kiállítók egyöntetűen úgy ítélik meg; a kiállításon megjelenő érdeklődők zöme potenciális vásárló. A tegnap este 6-kor zárult két és fél napos mustrán közel tizenötezer látogató tekintette át a lakás - és hitelkínálatot.
A kétszáz kiállító új és használt, fővárosi, agglomerációs, vidéki, valamint külföldi ingatlanokkal érkezett a tavaszi, szezonnyitó Lakásvásárra. A SYMA Csarnok nyolcezer négyzetméteres kiállítói terét rajtuk kívül a lakásvásárlás finanszírozásában segítő bankok, pénzügyi tanácsadók, valamint a családi házakat építő készházasok töltötték meg. Most először jelentek meg együtt a fővárosi közszolgáltató társaságok; a nyolc cég munkatársait nemcsak a nagyközönség, hanem a szakma is felkereste.
Mind az új, mind a használt-lakást kínáló társaságok különösen erős vásárlói érdeklődéssel találkoztak. Több fővárosi lakásépítő is úgy ítéli meg; a kiállításon regisztrált és komoly érdeklődőként megjelenő látogatók jó része vevőként tér vissza a cég értékesítési irodájába. Társaságonként akár húsz-harminc konkrét üzlet megkötésére is számítanak. Sokan már a regisztrációkor időpontot egyeztettek, hogy mielőbb megtekinthessék az ingatlant. A kiállítók szerint a Lakásvásárt követően akár három-négy hónap elteltével is találkoznak olyan érdeklődővel, aki a kiállításon gyűjtött adatokból dönt végül egy-egy konkrét lakás mellett.
Meglepő, hogy az évközben sikerterületnek számító környéken túl, nagy érdeklődés övezte például a kertvárosi és agglomerációs övezetek kínálatát is - a három nap tapasztalatai szerint ugyanis mindenre volt kereslet. Újpest, Kőbánya, Szigetszentmiklós vagy Pestszentlörinc szintén vonzotta a látogatókat. A lakástípusoknál sem lehet egyértelmű slágerről beszélni; bár az egy plusz két félszobás, két plusz két félszobás lakásokra nagy a kereslet, ezen a hétvégén garzonra és kétszáz négyzetméteres kertes házra egyaránt alkudtak a kiállításon.
Nagyon erős kereslet mutatkozott a 12. budapesti Lakásvásáron- erősítette meg Illy Gusztáv, az AL Holding Zrt. értékesítési és marketing igazgatója. A társaságnál a két és fél nap alatt hatszázan regisztráltak. Nagy érdeklődésről számolt be Szedleczky Mónika, a Bokréta Házak Kft. értékesítési és marketing igazgatója; aki hozzátette, volt olyan látogató is, aki a kiállítás alatt foglalót fizetett egy otthonra. Tíz lakást foglaltak le a Palace Ingatlan standjánál - tájékoztatott Nagy Balázs cégtulajdonos. Ezek között használt és új lakás is volt. Tapasztalatai szerint egyre fontosabb a leendő vevőknek, hogy már kész vagy belátható időn belül felépülő házról legyen szó. Húsz-harminc otthont biztosan eladnak a Lakásvásárnak köszönhetően - tette hozzá a szakember.
Jó tapasztalatokkal zárta a hétvégi Lakásvásárt az Elephant Holding is; sok visszatérő látogatóra számítanak, akárcsak a bankok. Az FHB standjához folyamatosan érkeztek a felkészült, már konkrét vásárlási elképzelésekkel felvértezett látogatók; többségük nagy valószínűség szerint tényleges ügyféllé válik a kiállítást követő hetekben.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


