Több mint 30%-kal csökkenhet jövőre a lakossági gázárak kompenzációjára fordított keret a költségvetésben: az idei 120 milliárd forint helyett 2008-ban 82 milliárd juthat támogatásra - írja a Magyar Hírlap.
A tervek szerint a két legalacsonyabb jövedelmi kategóriába tartozók esetében nem csökken a támogatás mértéke, azoknak a családoknak pedig, akiknek az egy főre jutó havi jövedelme jövőre sem haladja meg a 67 ezer forintot, a gázár emelésével arányos kompenzációra kell számítaniuk.
A 67 és 93 ezer forint közti jövedelmi sávban nem ellensúlyozzák a gázárak inflációval arányos emelését, a 93 ezer forintnál többet keresők tehát nem számíthatnak támogatásra.
Az adóhatóság adatai szerint az idén 180 ezer olyan fogyasztót találtak, aki jogtalanul igényelt támogatást.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








